Back to Course

Scenariusze, testy, ćwiczenia

0% Complete
0/0 Steps
  1. DORADZTWO ZAWODOWE W RAMACH NIEKTÓRYCH PRZEDMIOTÓW KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO
    Biologia
    4 Topics
  2. Chemia
    1 Topic
  3. Doradztwo zawodowe
    2 Topics
  4. Dowolny przedmiot
    9 Topics
  5. Fizyka
    1 Topic
  6. Geografia
    2 Topics
    |
    1 Quiz
  7. Godzina wychowawcza
    5 Topics
  8. Historia
    1 Topic
  9. Język angielski
    4 Topics
  10. Klasa rehabilitacyjna
    1 Topic
  11. Literatura
    1 Topic
  12. Matematyka
    2 Topics
  13. Religia
    3 Topics
  14. Wychowanie fizyczne
    2 Topics
    |
    1 Quiz
  15. Teologia
    1 Topic
  16. EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
    Geografia
    1 Topic
  17. Godzina wychowawcza
    1 Topic
  18. Historia
    2 Topics
  19. Informatyka
    2 Topics
  20. Język angielski
    2 Topics
  21. Rozwój osobisty
    3 Topics
  22. DORADZTWO - PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE
    Marketing
    1 Topic
    |
    1 Quiz
  23. Podstawy przedsiębiorczości
    1 Topic
  24. Przedmioty zawodowe informatyczne
    4 Topics
    |
    2 Quizzes
  25. Przedmioty zawodowe budowlane
    3 Topics
  26. Przedmioty zawodowe budowlane i mechaniczne
    2 Topics
  27. DORADZTWO DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
    Geografia
    1 Topic
  28. Godzina wychowawcza
    1 Topic
  29. Matematyka
    1 Topic
  30. Klasa rehabilitacyjna
    1 Topic
  31. ASERTYWNOŚĆ W ROZWOJU KARIERY ZAWODOWEJ I DORADZTWIE ZAWODOWYM
    Informatyka, przedmioty zawodowe informatyczne
    1 Topic
  32. Dowolny przedmiot
    2 Topics
  33. Biologia
    1 Topic
  34. Język angielski
    1 Topic
  35. Wychowanie fizyczne
    1 Topic
  36. Marketing
    1 Topic
  37. ROZWIJANIE AUTONOMII UCZNIA W PROCESIE DORADZTWA ZAWODOWEGO
    Przedmioty zawodowe budowlane
    1 Topic
  38. Dowolny przedmiot
    2 Topics
  39. Język angielski
    3 Topics
  40. Chemia
    1 Topic
  41. Informatyka, przedmioty zawodowe informatyczne
    1 Topic
  42. WPŁYW COVID-19 NA WDROŻENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO
    Biologia
    1 Topic
  43. Geografia
    1 Topic
  44. Język angielski
    1 Topic
  45. Matematyka
    1 Topic
  46. Informatyka, przedmioty zawodowe informatyczne
    1 Topic
  47. EKOLOGICZNE PODEJŚCIE W ROZWOJU KARIERY
    Język angielski
  48. Biologia
    1 Topic
  49. Chemia
    1 Topic
  50. Wychowanie fizyczne
    1 Topic
  51. DORADZTWO ZAWODOWE DLA GRUP DEFAWORYZOWANYCH I MIGRANTÓW
    Dowolny przedmiot
    2 Topics
  52. Język angielski
    2 Topics
  53. Godzina wychowawcza
    2 Topics
  54. Historia
    1 Topic
  55. Wychowanie fizyczne
    1 Topic
  56. Religia
    2 Topics
  57. Geografia
    1 Topic
  58. Learning to create tests PL
    Język angielski
  59. Język angielski
  60. English
    1 Topic
Lesson 24, Topic 1
In Progress

Instrukcje w języku JavaScript. Powtórzenie wiadomości.

Lesson Progress
0% Complete

Pracownia aplikacji internetowch

Wiek uczniów14-18
TematInstrukcje w języku JavaScript. Powtórzenie wiadomości.
Dodatkowe przedmiotyinformatyka
CeleUczeń biegle posługuje się instrukcjami:  warunkową, iteracyjną, wyboru w języku JavaScript.
Uczeń potrafi zastosować właściwą instrukcję do zadania, rozumie działanie instrukcji.
Uczeń pracując potrafi dysponować czasem i samodzielnie poszukiwać kreatywnych rozwiązań. Uczeń wie na czym polega zawód programisty.
Uczeń potrafi wymienić i omówić zawody związane z programowaniem.
Liczba osób na grupęIndywidualnie
Czas aktywności10-15 min
NarzędziaTest, telefon, tablet, komputer, monitor interaktywny.
KompetencjeKompetencje matematyczne – umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
Kompetencje cyfrowe to harmonijna kompozycja wiedzy, umiejętności i postaw umożliwiających życie, uczenie się i pracę w społeczeństwie wykorzystującym technologie cyfrowe
Umiejętność uczenia się
Ewentualne działania przygotowawczePoznanie wiedzy uczniów z zakresu zawodów z branży IT  związanych  z programowaniem. Przypomnienie wiadomości czym jest iteracja i jak działają instrukcje iteracyjne: for, while, do.. while. Przypomnienie wiadomości o działaniu instrukcji warunkowej if i wyboru switch. Wprowadzenie do tworzenia tablic w języku JavaScript.
Oczekiwane rezultatyUczeń biegle posługuje się instrukcjami w języku JavaScript, pisze kod programu w sposób przemyślany, potrafi analizować problemy i znajdować rozwiązania, naprawiać błędy wynikające z  działania programu, jest kreatywny. Uczeń będzie znał zawody związane programowaniem.
Spodziewane trudności podczas realizacji wśród uczniówUczniowie nie potrafią poprawnie wykorzystać instrukcji iteracyjnych w programach, niska sprawność logicznego myślenia. Uczniowie nie będą potrafili wymienić zawodów związanych z programowaniem.
Kontynuacja działaniaDoskonalenie umiejętności logicznego myślenia.
CZASSTRATEGIA DZIAŁANIA, PROCEDURAMETODA, NARZĘDZIA
1-3 min Cel: poznanie wiedzy uczniów z zakresu zawodów z branży IT  związanych z programowaniem
N: za pomocą aplikacji Menti napisz jakie znasz zawody związane z programowaniem?
U: uczniowie zapisują zawody w aplikacji Menti. Zapisane zawody pojawiają automatycznie się na projektorze
N: analizuje z uczniami udzielone odpowiedzi
Komputer lub telefon lub tablet, monitor interaktywny
https://www.menti.com/  
5-8 minCel: Zapoznanie uczniów z konkretnymi zawodami związanymi z  programowaniem.
N: Za pomocą platformy CCPA zalogujcie się i wykonajcie zadanie polegające na dopasowaniu zawodu do opisu  – załącznik nr 1
U:  logują się na platformę
N: po zakończeniu zadania, omawia poszczególne zawody.
Komputer lub telefon lub tablet https://platform.counselling-ccpa.com/
Monitor interaktywny
5-8 minCel: Sprawdzenie predyspozycji do wybranych zawodów informatycznych
N: Za pomocą platformy CCPA zalogujcie się i rozwiążcie test jednokrotnego wyboru – załącznik nr 2
U:  logują się na platformę.
N: omawia wyniki
Komputer lub telefon lub tablet https://platform.counselling-ccpa.com/
Monitor interaktywny

Scenariusz, załącznik w formacie .pdf, .docx