Back to Course
Scenariusze, testy, ćwiczenia
0% Complete
0/0 Steps
-
DORADZTWO ZAWODOWE W RAMACH NIEKTÓRYCH PRZEDMIOTÓW KSZTAŁCENIA OGÓLNEGOBiologia4 Topics
-
Chemia1 Topic
-
Doradztwo zawodowe2 Topics
-
Dowolny przedmiot9 Topics
-
Fizyka1 Topic
-
Geografia2 Topics|1 Quiz
-
Godzina wychowawcza5 Topics
-
Historia1 Topic
-
Język angielski4 Topics
-
Klasa rehabilitacyjna1 Topic
-
Literatura1 Topic
-
Matematyka2 Topics
-
Religia3 Topics
-
Wychowanie fizyczne2 Topics|1 Quiz
-
Teologia1 Topic
-
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNAGeografia1 Topic
-
Godzina wychowawcza1 Topic
-
Historia2 Topics
-
Informatyka2 Topics
-
Język angielski2 Topics
-
Rozwój osobisty3 Topics
-
DORADZTWO - PRZYGOTOWANIE ZAWODOWEMarketing1 Topic|1 Quiz
-
Podstawy przedsiębiorczości1 Topic
-
Przedmioty zawodowe informatyczne4 Topics|2 Quizzes
-
Przedmioty zawodowe budowlane3 Topics
-
Przedmioty zawodowe budowlane i mechaniczne2 Topics
-
DORADZTWO DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMIGeografia1 Topic
-
Godzina wychowawcza1 Topic
-
Matematyka1 Topic
-
Klasa rehabilitacyjna1 Topic
-
ASERTYWNOŚĆ W ROZWOJU KARIERY ZAWODOWEJ I DORADZTWIE ZAWODOWYMInformatyka, przedmioty zawodowe informatyczne1 Topic
-
Dowolny przedmiot2 Topics
-
Biologia1 Topic
-
Język angielski1 Topic
-
Wychowanie fizyczne1 Topic
-
Marketing1 Topic
-
ROZWIJANIE AUTONOMII UCZNIA W PROCESIE DORADZTWA ZAWODOWEGOPrzedmioty zawodowe budowlane1 Topic
-
Dowolny przedmiot2 Topics
-
Język angielski3 Topics
-
Chemia1 Topic
-
Informatyka, przedmioty zawodowe informatyczne1 Topic
-
WPŁYW COVID-19 NA WDROŻENIE DORADZTWA ZAWODOWEGOBiologia1 Topic
-
Geografia1 Topic
-
Język angielski1 Topic
-
Matematyka1 Topic
-
Informatyka, przedmioty zawodowe informatyczne1 Topic
-
EKOLOGICZNE PODEJŚCIE W ROZWOJU KARIERYJęzyk angielski
-
Biologia1 Topic
-
Chemia1 Topic
-
Wychowanie fizyczne1 Topic
-
DORADZTWO ZAWODOWE DLA GRUP DEFAWORYZOWANYCH I MIGRANTÓWDowolny przedmiot2 Topics
-
Język angielski2 Topics
-
Godzina wychowawcza2 Topics
-
Historia1 Topic
-
Wychowanie fizyczne1 Topic
-
Religia2 Topics
-
Geografia1 Topic
-
Learning to create tests PLJęzyk angielski
-
Język angielski
-
English1 Topic
Lesson 24, Topic 1
In Progress
Instrukcje w języku JavaScript. Powtórzenie wiadomości.
Lesson Progress
0% Complete
Pracownia aplikacji internetowch
Wiek uczniów | 14-18 |
Temat | Instrukcje w języku JavaScript. Powtórzenie wiadomości. |
Dodatkowe przedmioty | informatyka |
Cele | Uczeń biegle posługuje się instrukcjami: warunkową, iteracyjną, wyboru w języku JavaScript. Uczeń potrafi zastosować właściwą instrukcję do zadania, rozumie działanie instrukcji. Uczeń pracując potrafi dysponować czasem i samodzielnie poszukiwać kreatywnych rozwiązań. Uczeń wie na czym polega zawód programisty. Uczeń potrafi wymienić i omówić zawody związane z programowaniem. |
Liczba osób na grupę | Indywidualnie |
Czas aktywności | 10-15 min |
Narzędzia | Test, telefon, tablet, komputer, monitor interaktywny. |
Kompetencje | Kompetencje matematyczne – umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, Kompetencje cyfrowe to harmonijna kompozycja wiedzy, umiejętności i postaw umożliwiających życie, uczenie się i pracę w społeczeństwie wykorzystującym technologie cyfrowe Umiejętność uczenia się |
Ewentualne działania przygotowawcze | Poznanie wiedzy uczniów z zakresu zawodów z branży IT związanych z programowaniem. Przypomnienie wiadomości czym jest iteracja i jak działają instrukcje iteracyjne: for, while, do.. while. Przypomnienie wiadomości o działaniu instrukcji warunkowej if i wyboru switch. Wprowadzenie do tworzenia tablic w języku JavaScript. |
Oczekiwane rezultaty | Uczeń biegle posługuje się instrukcjami w języku JavaScript, pisze kod programu w sposób przemyślany, potrafi analizować problemy i znajdować rozwiązania, naprawiać błędy wynikające z działania programu, jest kreatywny. Uczeń będzie znał zawody związane programowaniem. |
Spodziewane trudności podczas realizacji wśród uczniów | Uczniowie nie potrafią poprawnie wykorzystać instrukcji iteracyjnych w programach, niska sprawność logicznego myślenia. Uczniowie nie będą potrafili wymienić zawodów związanych z programowaniem. |
Kontynuacja działania | Doskonalenie umiejętności logicznego myślenia. |
CZAS | STRATEGIA DZIAŁANIA, PROCEDURA | METODA, NARZĘDZIA |
1-3 min | Cel: poznanie wiedzy uczniów z zakresu zawodów z branży IT związanych z programowaniem ⇨ N: za pomocą aplikacji Menti napisz jakie znasz zawody związane z programowaniem? ⇨ U: uczniowie zapisują zawody w aplikacji Menti. Zapisane zawody pojawiają automatycznie się na projektorze ⇨ N: analizuje z uczniami udzielone odpowiedzi | Komputer lub telefon lub tablet, monitor interaktywny https://www.menti.com/ |
5-8 min | Cel: Zapoznanie uczniów z konkretnymi zawodami związanymi z programowaniem. ⇨ N: Za pomocą platformy CCPA zalogujcie się i wykonajcie zadanie polegające na dopasowaniu zawodu do opisu – załącznik nr 1 ⇨ U: logują się na platformę ⇨ N: po zakończeniu zadania, omawia poszczególne zawody. | Komputer lub telefon lub tablet https://platform.counselling-ccpa.com/ Monitor interaktywny |
5-8 min | Cel: Sprawdzenie predyspozycji do wybranych zawodów informatycznych ⇨ N: Za pomocą platformy CCPA zalogujcie się i rozwiążcie test jednokrotnego wyboru – załącznik nr 2 ⇨ U: logują się na platformę. ⇨ N: omawia wyniki | Komputer lub telefon lub tablet https://platform.counselling-ccpa.com/ Monitor interaktywny |
Scenariusz, załącznik w formacie .pdf, .docx
Quizzes